Sunday, March 29, 2009

Hubungi Terus Mejar Anuar Melalui Telefon !

Ramai pelayar blog ini yang ingin menyatakan sokongan, komen dan saranan kepada Mejar Anuar dalam menempuh perjuangan bertanding sebagai Calon Bebas Bukit Selambau, telah memujuk Selamat Selambau untuk memberikan nombor telefon Mejar Anuar.

Selamat Selambau menyatakan hasrat tersebut dan pada hari ini, MEJAR ANUAR TELAH BERSETUJU MEMBERIKAN KEBENARAN KEPADA BLOG INI UNTUK MEMAPARKAN NOMBOR TELEFON BELIAU , SUPAYA RAKYAT BUKIT SELAMBAU DAPAT MENGHUBUNGI SERTA BERINTERAKSI DENGAN BELIAU SECARA LEBIH MUDAH, CEPAT DAN TERUS.

Sila hubungi Mejar Anuar secara terus ke talian beliau di :

013-485 5304 (Mejar Anuar Abdul Hamid).

Sokong Mejar Anuar!
UNDILAH MEJAR ANUAR!
Calon Bebas No.14 Lambang TELEFON !


.

2 comments:

Anonymous said...

Telefon tu jgn beri pd PA pegang pulak,jgn beri PA tolong jawab fon pulak.Kadang2 wakil rakyat selalunya beri PA pegang telefon n jawab telefon.Kotakan janji.

Selamat Selambau said...

Mejar ada sebut pada Selamat Selambau tadi, dia akan cuba sedaya upaya menjawab semua panggilan (KECUALI) pada waktu yang tak dapat dielakkan (solat, mandi, tidur, beri ceramah dll)...

Selain waktu tu, InsyaAllah telefon tersebut akan berjawab, dan dijawab oleh MEJAR ANUAR sendiri! Cuba contact dan yakinilah, MEJAR ADALAH MANUSIA YANG CAKAP SERUPA BIKIN. Ini yang Selamat Selambau kenali beliau selama ini.

Tenkiu.