Monday, March 16, 2009

Bermulanya Perjuangan Awal Untuk DUN Bukit Selambau

Pada pukul 3.45pm, 16hb Mac 2009, bertempat di Pejabat SPR Negeri Kedah, Mejar Anuar telah menjelaskan deposit bagi pencalonan dirinya untuk Bukit Selambau.

Dengan pembayaran tersebut, khabar-khabar angin yang mengatakan bahawa Mejar Anuar tidak akan bertanding atau bahawa beliau telah menarik diri, pupus dengan sendirinya.

Bermulalah kini perjuangan Mejar Anuar untuk membela penduduk-penduduk Bukit Selambau.

UNDILAH MEJAR ANUAR!

7 comments:

Anonymous said...

major anuar! anda sungguh berani menongkah arus. Pastinya rakyat Bkt Selambau memerlukan anda sebagai wakil mereka berbanding wakil yang tidak mereka sukai dari parti PKR serta BN sendiri! selamat maju jaya bro!!!!

Anonymous said...

Tahniah pada Saudara Majer Anuar kerana turut bertanding.kalah menang itu cerita lain yang penting sekali ialah suara kita harus sampai kepada Kerajaan yang selama ini mengabaikan tanggung jawab terhadap rakyat.Saya yakin mejar Anuar akan dapat membawa perubahan drastik sekiranya dipilih menjadi wakil kepada N25 Bkt Selambau.Saya rasa dengan laporan Polis dan kehebatan Mejar bersuara tentang ketuanan melayu dan sikap ketegasan Majer pada bangsa melayu yang diperkotak katikkan oleh orang lain yang berwarna lebih gelap dari bangsa kita dan lebih putih dari bangsa kita dapat mengekang orang orang yang berperwatakan seperti JED YONG.Majer harus lebih tegas dan lantang bersuara agar ketuanan melayu lebih utuh.kami di bukit Selambau perlukan orang seperti Saudara.datanglah ke Bukit Selabau dan tanyalah orang disini bagaimana kehendak mereka pastinya orang seperti Majer yang mereka mahukan.kita harus kembalikan kegemilangan perak dan hapuskan maharajalela yang terjadi disana.takbir.......!!!

Anonymous said...

apa bukti orang bukit selambau tak suka pkr?

Anonymous said...

Tanhiah mejar anuar. Keberanian anda dalam menyatakan kebenaran ternyata konsisten.

Bermula dengan tindakan menyokong dengan keluar parti Umno bersama Tun, tekanan yang diberikan oleh anda telah menampakkan hasil.

Semoga berjaya dalam menghapuskan terus jejak-jejak abdullah badawi.

Selamat Selambau said...

Terima kasih kepada semua para pelayar yang memberikan komen ... alamak! jangan ler segan letak nama tuan2 dan puan2 ... nama samaran pun OK, jangan ler letak anonymous ... nanti susah nak kenal mana satu ... OK? terima kasih. Apapun, teruskan memberi komen membina ... nak tanya apapun boleh, asalkan yang logik.

yang pasti, dialu-alukan meletakkan nickname anda yer... Trima kasih.

Anak Pantai Merdeka said...

Salam Pak Mejar,

Kalau inilah langkah yang Pak Mejar rasakan wajar teruskan. Setahu saya Pak Mejar bekas ahli UMNO Bahagian Merbok. Pak Mejar juga keluar UMNO sebagai mengikuti jejak Tun Dr. Mahathir. Cuma bezanya Tun tak pernah jadi calon bebas walaupun beliau sudah keluar UMNO. Mungkin juga Tun akan kembali kepangkuan UMNO apabila DS Najib jadi PM.

Anonymous said...

Serupa tapi tak sama...wahai anak pantai merdeka! Saya setuju dengan tindakan Mejar yg bertanding sbgai calon bebas.

*detguaq.