Sunday, March 29, 2009

DARI EMAIL PEMBACA : MEJAR ANUAR PEMBAWA KELANGSUNGAN SUARA MELAYU



Berikut adalah satu email yang Selamat Selambau terima dari ratusan/ribuan pembaca blog UndiMejarAnuar.blogspot.com ni ... Terima kasih diucapkan kepada saudara Anti Hindraf kerana sudi menghantar komen/artikel pendek melalui email SelamatSelambau@gmail.com

Kepada pembaca & pelayar blog ini, anda amat dialu-alukan menghantar komen melalui email mahupun melalui komen terus di blog. Kerjasama dan sokongan anda amatlah dialu-alukan! Selamat Mengundi Calon No.14 = Mejar Anuar!

============================================


PEMBAWA KELANGSUNGAN SUARA MELAYU

Mungkin Saudara Mej (B) Anuar Abdul Hamid tidak mampu menjanjikan pembangunan yang luar biasa di kawasan tersebut, tetapi beliau mampu untuk bekerja menjaga dan membawa suara masyarakat di kawasan DUN Bukit Selambau.

Jika kita amati perjuangan dan sumbangannya ke atas masyarakat Islam di dalam dan luar negara seharusnya wakil seperti beliau tidak dipersia-siakan oleh pengundi di DUN Bukit Selambau.
Justeru itu marilah kita ramai-ramai bersepakat menyokong dan undi calon bebas nombot 14 berlambang telefon ini agar kelangsungan suara rakyat di Dun Bukit Selambau.
Pastikan suara Melayu di DUN Bukit Selambau terbela.


Oleh: Anti Hindraf
(Pengundi Bukit Selambau)


============================================

.

3 comments:

aliff said...

Mejar,

Keep it up!!U can do it..Grass root need a person like u...

Best Of Luck!!!!!!

Anonymous said...

MIC dan PKR masing-masing berlumba untuk menjadi jaguh HINDRAF.

Orang yang mengundi calon MIC dan PKR bermakna mereka menyokong perjuangan HINDRAF, puak pelampau Hindu.

-Anti Hindraf

Anonymous said...

1. Satu tanda protes yang tidak puas hati dengan pemilihan pucuk pimpinan parti terhadap calon yang dipilih utk bertanding.Kedua harapan dan aspirasi masyarakat setempat juga perlu diambikira dalam pemilihan calon. Begitu juga hasrat parti yg mewakili penduduk. ketidakpuasan ini menjadi dorongan kuat kepada ramai mereka yang ingin bertanding.